utorok 31. mája 2016

Bazový darček pre vás

Najvyšší čas na zber bazových kvetov! Cez víkend sme sa vybrali na prechádzku a nazbierali plný košík. Časť už sa suší, aby sme si mohli v zime pripraviť čajík a časť je v príprave na bazový sirup. Fľašku sirupu aj vysušené kvietky teraz podarujem niekomu z vás. :)


Bazu som trhala ďaleko od cesty na Kolibe a sušila ju na májovom slniečku. Sirup vyrábam bez kyseliny citrónovej s použitím bio citrónov a bio trstinového cukru, bez toho, aby sa dlho varil, takže väčšina cenných látok sa prípravou nezničí.


Túto zdravú a voňavú dobrotku môžete vyhrať, ak ste fanúšikom mojej fb stránky a ak mi napíšete komentár pod fotku na fb, aký čajík alebo sirup je váš najobľúbenejší. Rada sa dozviem aj to, či si sušíte bylinky na čaj alebo varíte vlastný sirup. :) Losovať budem 5. júna v nedeľu.

Nedeľa je tu a ja som vylosovala jedného z vás. Verím, že bazový sirup bude chutiť :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára